Klaudia Wiecha
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Największą pasję stanowi dla niej kontakt z ludźmi. Od kilku lat związana jest z obszarem obsługi klienta, zarówno w firmach z sektora prywatnego jak i z sektora budżetowego.
Odpowiada za obsługę klientów firmy, którzy korzystają z usług szkoleniowych i rekrutacyjnych. Prowadzi wewnętrzną bazę klientów, buduje długofalowe relacje, wspiera w przygotowywaniu niezbędnych dokumentów, odpowiada za logistykę szkoleń.
Specjalizuje się w obszarze pozyskiwania dofinansowania do szkoleń, pomaga klientom w przygotowywaniu niezbędnej dokumentacji.
Obecnie studiuje w Górnośląskiej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości na kierunku Modern Business o specjalności Zarządzanie firmą i zasobami ludzkimi.
Prywatnie spełniająca się jako mama i pasjonatka joggingu
Zapraszamy do kontaktu
Projekt strony internetowej wykonany przez: home.pl